poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Chałupy. Plaża. Coś nowego

Cześć.
Nie było mnie.... Tak. Dość spory czas... Wymówki, że nie było czasu... Ciągłe okłamywanie siebie. "Zrobię to jutro". Ciągłe uciekanie od wszystkiego. Jedzenie, internet, sen i tak na okrągło.  Powiedziałam "dość" . Namówiłam mamę na wyjazd. Pojechałyśmy wspólnie na plaże.
 
 
Pociąg miał przyjechać około 09:00. Przyjechał o 10.00. Pomijając podróż, o 11.00 byłyśmy już na plaży. Pogoda była idealna.Wiatr, szum wody, odgłosy bawiących się dzieci... Tak, to naprawdę odpręża. Postanowiłam wrócić do czasów dzieciństwa. Razem z mamą zbudowałyśmy wieloryba z piasku. Nie mam pojęcia skąd ten pomysł, ale nagle na niego usiadłam..


                                                                                                                                                                Po 3 godzinach postanowiłyśmy coś zjeść. Poszłyśmy nad zatokę. Ryby, jakie podawali w tej restauracji wyglądały smakowicie. Niestety.. Ja nie jadam ryb. Zamówiłam pierogi z truskawkami. Chyba najlepsze jakie jadłam. Z okien restauracji widać było zatokę. Całą zatokę. Piękno morza

Każdy, kto ma ochotę odpocząć od świata. Polecam wyrwać się z codziennego życia, odizolować się od świata, chociażby na godzinę.


 Dziękuję za przeczytanie.
Pozdrawiam i życzę aby każdy mógł chociaż raz wypocząć.



5 komentarzy:

  1. Ja w tym roku byłam nad morzem. Uwielbiam chodzić na plażę i leżeć cały dzień lub kąpać się w morzu. Potrzebny jest nam czas relaksu-tak jak napisałaś: przynajmniej na godzinkę.
    Zazdroszczę, że mieszkasz tak strasznie blisko morza!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia :) Ja uwielbiam przebywać na plaży!

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zostałaś nominowana do LBA :)

    Po więcej informacji zapraszamy tutaj : http://everything-about2style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zostałaś nominowana do LBA :)

    Po więcej informacji zapraszamy tutaj : http://everything-about2style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Plaża jest przepiękna :) za polską nie przepadam ..
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń